4 Temmuz 2012 Çarşamba

Facebook Sayfası

Herkese Merhabalar;

Bildiğiniz gibi ülkemizde meyva veren ağaç taşlanır, bir de Tolga Yarıcı, David Natu (Sezer Gök), Kaan Çalputaş, Emre Öngünç, İlknur Ebinç Özcanlı, Merve Mutlu,... gibi hırsızlar yüzsüz oldukça facebook sayfamız sürekli saldırı altında kalmaktaydı.

Bu sebeple Facebook sayfasını kapattık. Su an yeni altyapı çalışmaları devam ediyor. Blogdaki tüm girdiler tamamlandıktan sonra facebook sayfası yeniden açılacak. 

Bizler bu şerefsiz, arsız, yüzsüz emek hırsızları piyasada gezdikçe var olmaya devam edeceğiz. 

Saygılarımızla
Hırsız Fotografçalar Grubu 

6 yorum:

  1. size iletişim formunuzdan mesaj gönderdim umarım ulaşmıştır..

    YanıtlaSil
  2. http://500px.com/Senbisusbakimm hırsız var

    YanıtlaSil
  3. yetişemediniz kapattı profilini

    YanıtlaSil
  4. http://500px.com/Senbisusbakimm alın ağır ve arsız hırsız tekrar açtı profilini bugün gene çalıntı

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,bir arkadaşımın yönlendirmesiyle bloğunuza geldim.Bu konuya parmak bastığınız için de teşekkürler.İnşallah bu kişileri durdurmaya yarar!!!

    Ben de bir uyarı yorumuyla öğrendim ki!!!
    Bu adreste; http://www.hamaratanne.com/ispanakli-borek-tarifi.
    Bana ait gül böreği tarifimi almış.Üstüne de kendi ismini yazmış.

    YanıtlaSil
  6. Keşke kapatmamış olsaydınız Facebook sayfanızı. Gündüz vakti amatör flaşh kullanan insanlar, macro fotoğraflarının en prof. çalıp sayfalarında yayınlarken bunları afişe edecek yer aradığım doğrudur.

    YanıtlaSil